Fredagstips

Det känns som att jag borde dela upp min kategori "tips" i olika underkategorier. Typ pluggtips, bok-,film-och podcasttips och blandade tips. I alla fall en annan sak jag tänkte på är att jag är alldeles för van vid att skriva i Google Drive. Det vill säga, jag är van vid att texter sparas automatiskt. Därför får ni vänta lite till på motivationsinlägget jag hade skrivit :-) (Psst blogg.se... ni måste uppdatera er och göra så era inlägg sparas automatiskt)
 

→ Den här artiklen: Texten är väldigt skickligt skriven, rolig och sann. Värd att läsas även av den som inte är Malmöit!
 
→ SwedishHistoryInPics på Instagram
→ Jennifers blogg: skriven på engelska av en svensk tjej som pluggar i Skottland. Hon är vacker, smart och skriver med världens finaste engelska. Hon har även en "äldre" svensk blogg här
 Foto: Vegoteket / Greenkitchenstories 
→ Indiska kikärtsgrytan med sötpotatis låter fruktansvärt gott...
→ ... tillsammans med detta grönsaksbrödet som verkar ju busenkelt och gott. Måste provas snart!
→ Business News Daily
→ Gör DN's nytidstest här
 
 
Listor, Tips | blogg, blogg, fredag, media, plugg, smart, tips | |
Upp